Proste wskazówki dotyczące udanej utraty wagi

Proste wskazówki dotyczące udanej utraty wagi

Czy starasz się trzymać diety lub planów ćwiczeń? Próbowałeś schudnąć, ale nie osiągnąłeś oczekiwanych rezultatów? Trafiłeś we właściwe miejsce. W tym artykule dowiesz się, jak schudnąć i podpowiesz, jak osiągnąć wagę docelową.

Jeśli próbujesz schudnąć, ważne jest, aby trzymać się z daleka od słodkich potraw i napojów, nawet tych sztucznie słodzonych! Powodem tego jest to, że gdy twoje ciało nabiera słodkiego smaku, nawet jeśli nie jest to cukier, przygotowuje pompę insulinową na słodkie „uderzenie”. Twoje ciało wytwarza insulinę, przygotowując się na więcej kalorii, i stajesz się głodny, co sprawia, że ​​jesz więcej. Trzymaj się więc z dala od słodkich smaków, a przekonasz się, że apetyt spada.

Jeśli chcesz zmienić styl życia, który pomoże Ci schudnąć teraz i nie dopuścić do tego w przyszłości, przestaw się z picia kawy na zieloną herbatę. Kofeina w kawie może powodować zatrzymywanie wody i odwodnienie. Przeciwutleniacze w zielonej herbacie nie tylko pomagają poczuć się lepiej, ale mogą również pomóc w utrzymaniu zdrowej wagi.

Aby upewnić się, że pijesz wystarczającą ilość wody, każdego ranka powinieneś napełnić pojemnik ilością wody, którą musisz wypić. Każdego dnia pij całą wodę z pojemnika w ciągu dnia. Pomoże Ci to dowiedzieć się, ile wypiłeś, a także upewnić się, że otrzymujesz odpowiednią ilość wody potrzebną do schudnięcia i uzyskania dobrej formy.

Poczytaj o Najlepsze Tabletki na Odchudzanie

Naprawdę użyteczną wskazówką, aby pomóc ci schudnąć, jest stworzenie własnego sosu sałatkowego. Sosy do sałatek są znane z wysokiej zawartości tłuszczu. Zamiast tego możesz zrobić własny sos do sałatek. Na przykład możesz dodać kilka łyżeczek każdego z octu balsamicznego i oleju rzepakowego i wymieszać je ze sobą.

Naprawdę dobrym sposobem na utrzymanie formy jest jedzenie co dwie do trzech godzin. Jedzenie co dwie do trzech godzin utrzymuje metabolizm na wysokim poziomie, a także zapobiega głodowi. Zamiast typowych trzech posiłków dziennie spróbuj zjeść sześć mniejszych posiłków.

Kup mniejsze talerze. Wiele zestawów naczyń zawiera talerze przeznaczone do przechowywania znacznie więcej niż jednej porcji jedzenia. Te płytki mogą sprawić, że normalne porcje wyglądają na małe. Możesz przypadkowo zjeść więcej niż jest to konieczne. Wymień duże talerze na małe. Coraz mniejsze talerze sprawią, że twoje porcje będą wyglądać na większe.

Jeśli próbujesz schudnąć, musisz unikać produktów spożywczych, takich jak chleb, przekąski i frytki. Dlatego, gdy jesteś w restauracji, powiedz swojemu serwerowi, aby trzymał chleb, przekąski lub frytki podawane przed posiłkiem. Kiedy jesteś głodny, prawdopodobnie przejadasz się na te śmieciowe jedzenie.

Świetną wskazówką żywieniową jest pożegnanie się z pączkami. Pączki są znane z tego, że mają bardzo dużo tłuszczu, i sabotują każdą próbę schudnięcia lub odzyskania formy. Zamiast tego spróbuj posmarować naturalne masło orzechowe kilkoma kawałkami chleba pełnoziarnistego.

Aby pomóc ci schudnąć, spróbuj zjeść trzy mniejsze posiłki i między nimi zdrowe przekąski. Dzięki temu będziesz mniej głodny przez cały dzień, a zwłaszcza podczas posiłku. Pomoże to przejadać się podczas posiłków i pomoże ci zmniejszyć dzienne spożycie kalorii.

Sen jest jedną z najważniejszych rzeczy na utratę wagi. Kiedy śpisz, twoje ciało jest w stanie zrekonstruować się, dzięki czemu następnego dnia możesz normalnie funkcjonować. Staraj się przez co najmniej osiem godzin snu dziennie, aby twoje ciało miało szansę na prawidłowe funkcjonowanie.

Zacznij jeść więcej jogurtu, gdy próbujesz schudnąć. Jest kompaktowy i przenośny, dzięki czemu stanowi doskonałą przekąskę w podróży. Ponadto jogurt ma wysoką zawartość wapnia i ma idealny stosunek białka, węglowodanów i tłuszczu w każdej porcji. Jest niskokaloryczny, pożywny i satysfakcjonujący, więc staraj się go jeść codziennie.

Aby dodać smaku swojemu jedzeniu bez dodawania tłuszczu i kalorii, powinieneś zapoznać się z nowymi przyprawami. Staraj się, aby Twój stojak na przyprawy był pełen różnych przypraw, abyś mógł wypróbować różne smaki, aby znaleźć to, co najbardziej ci się podoba. Możesz także spróbować wyhodować własne przyprawy w oknie swojej kuchni.

Kupując artykuły spożywcze, poświęć czas na odczytanie wartości odżywczej każdej puszki, pudełka, torebki lub torby. Są duże szanse, że będziesz bardzo zaskoczony ilością kalorii, tłuszczu i cholesterolu ukrytych w twoich ulubionych potrawach. Daje to również możliwość zidentyfikowania prawidłowego rozmiaru porcji zawartego w każdym opakowaniu.

Zawsze zachowaj ostrożność, jedząc babeczki, bułeczki, rogaliki lub ciastka. Duża muffinka może mieć mnóstwo kalorii i tłuszczu, około dwa razy więcej niż zwykły rozmiar. Jeśli masz zamiar zjeść coś takiego, upewnij się, że jest mały, a muffin jest pełnoziarnisty. Wtedy nie będziesz spożywać wszystkich dodatkowych kalorii.

Poszukaj internetowego programu do liczenia kalorii i śledź wszystkie kalorie zawarte w jedzeniu. Może nawet być w stanie podać ci ilość kalorii w produktach spożywczych, które nie mają składników odżywczych